ΕΣΠΑ
Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο Cookie Consent Settings

Ανακοίνωση για την είσοδο στο Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και για λόγους ασφαλείας  έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες απομάκρυνσης των κλαδιών και αποκατάστασης του χώρου, η είσοδος των επισκεπτών στο Μουσείο θα πραγματοποιείται προσωρινά από την είσοδο επί της οδού Αγίου Αλεξίου.

Ζητούμε την κατανόηση των επισκεπτών μας για την προσωρινή αυτή αλλαγή και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.

Κατηγορία